Voordat u begint
U heeft wedstrijden gesynchroniseerd naar het dagoverzicht (Tee Time) maar de wedstrijd is niet of gedeeltelijk zichtbaar. Hieronder vindt u de meest voorkomende oorzaken die worden gemeldt door de synchronisatie in Hoofdbeheer > E-Golf4U wedstrijden.
Stappen
Voorbeeld 1 (zwarte tekst)
Melding: Wedstrijd 1 op 01-01-2019: Wedstrijd met succes bijgewerkt.
Actie: Geen actie vereist, dit is een mededeling met de status van de synchronisatie.
Voorbeeld 2 (groene tekst)
Waarschuwing: Wedstrijd 2 op 02-01-2019: Wedstrijd is geïmporteerd, maar de buffer van de wedstrijd overlapt met een andere bezetting.
Actie: Geen actie vereist, de buffer overlap met een andere wedstrijd.
Voorbeeld 3 (rode tekst)
Fout: Wedstrijd 3 op 03-01-2019: Er zijn al inschrijvingen of bezettingen gevonden op de plek waar de wedstrijd zich bevindt of de wedstrijd overlapt met een andere wedstrijd. De wedstrijd kan niet aangepast worden, verander wedstrijdinstellingen om de wedstrijd alsnog te synchroniseren.
Actie: U dient ofwel de wedstrijd aan te passen of de starttijd die de blokkade veroorzaakt in het Dagoverzicht aan te passen.
Voorbeeld 4 (rode tekst)
Fout: Wedstrijd 4 op 04-01-2019: Er is geen baan gevonden in de TeeTime module met E-Golf4U Baan id: 18.
Actie: U dient te controleren in Hoofdbeheer > Banen of de baan waar de wedstrijd in de wedstrijdmodule op is aangemaakt ook gekoppeld is in Tee Time.
Resultaat
U heeft de fouten in de wedstrijd synchronisatie opgelost en de Sync log bij elke wedstrijd in de wedstrijdmodule geeft geen fouten meer aan. Alle wedstrijden waarbij synchronisatie naar Tee Time aan staat zijn doorgezet naar het Dagoverzicht.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.