Voordat u begint
U kunt geen debiteuren of facturen meer doorzetten naar Exact Online. Mogelijk is de geautomatiseerde toegang van E-Golf4U tot uw administratie verlopen (te lang niet gebruikt) of is de gebruiker gewijzigd. U wilt de toegang nu gaan herstellen.
Stappen
1. E-Golf4U reset de tokens.
2. Onder Financieel Beheer > Financiële configuratie, tabblad Koppelingen klikt u op Autoriseren.
3. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord van Exact Online en geef toestemming dat E-Golf4U toegang krijgt tot uw administratie. Let op: wanneer u al bent ingelogd in Exact Online verdwijnt het schermpje om uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren direct weer en werkt het niet. Probeert u het dan in een andere browser (of log uit uit Exact Online).
4. Zorg ervoor dat u nu direct probeert een run weer door te sturen, zodat de toegang niet weer verloopt.
Resultaat
De toegang is hersteld en u kunt weer debiteuren en facturen doorsturen naar Exact Online. Mocht dit toch nog niet lukken, kunt u contact opnemen met de helpdesk van Exact Online. Mogelijk staat er een instelling niet goed waardoor de gegevens worden tegengehouden.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.