Voordat u begint
U heeft een pc staan welke geleverd is door E-Golf4U met een touch-screen scherm waar leden bepaalde zaken kunnen regelen zoals kaart invoer of wedstrijd inschrijving. Deze pc is door E-Golf4U voorzien van een Teamviewer (software applicatie) verbinding welke wellicht niet automatisch geupdated is/wordt. Voor overname op afstand van dit scherm door een support medewerker dient de versie van Teamviewer altijd up tot date te zijn. Middels dit artikel leggen wij u uit hoe u zelfstandig op het betreffende scherm deze verbinding kunt actualiseren.
Stappen
- Zorg ervoor dat u een muis en toetsenbord met draad en USB aansluitingen beschikbaar hebt en sluit deze middels de USB ingangen onderin het scherm aan. Hiervoor moet u het scherm iets kantelen. Let op, gebruik hier VRIJE poorten voor, haal geen andere stekkers uit het scherm.
- Controleer of de muis en toetsenbord werken.
- Ga in de bovenbalk van het scherm naar het kruisje aan de rechterkant en sluit Firefox en alle andere draaiende programma's af. Let op, sluit de PC niet af. U kijkt nu naar het bureaublad van de pc zonder dat er programma's opgestart zijn. Dit scherm kan verschillende kleuren hebben, dat is niet altijd zwart zoals in de voorbeelden in dit artikel.
- Volg vervolgens de stappen zoals hieronder aangegeven in de correcte volgorde:
- A-B-C-D-E
A: Ga met de muis onderin de taakbalk naar het ^ om de verborgen pictogrammen weer te geven en klik hier met de linker muisknop op.
B: Klik met de rechter muisknop op het blauwe Teamviewer icoon.
C: Klik op de tekst Zoeken naar nieuwe versie.
D: Klik vervolgens op de Update knop.
E: Klik na de update (duurt slechts een paar seconden) vervolgens op de OK knop. Teamviewer zal afgesloten en opnieuw opgestart worden, u bent klaar met de handelingen. Klik op Firefox om de applicatie E-Golf4U weer op te starten.
Resultaat
U heeft Teamviewer voorzien van de laatste update zodat dit scherm van afstand weer beheerd kan worden mochten er problemen zijn. Mocht u in een van de stappen problemen tegenkomen dan adviseren wij u alle stappen vanaf de eerste stap nog een keer te doorlopen. Lukt dit niet dan zien wij graag een mail naar support@e-golf4u met een duidelijke omschrijving van het probleem het liefst tevens voorzien van duidelijke schermafbeeldingen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.